petek, 11. december 2020

bOŽIČNI kINO

Poznate Whats  up moms? Gotovo sem že kdaj pisala o njih. To je skupina mamic, ki snema zabavne videoposnetke o različnih temah - ustvarjanje z otroki, različne trike npr. kako spakirati za potovanje itd, kako organizirati omare in še veliko drugih idej najdete pri njih. Imajo tudi blog, kjer pišejo o različnih stvareh. 

Ko sem videla video Mom hacks - Movie night, sem vedela, da ga moram pripraviti za moja navdušenca nad risankami😊

Tako je bila včeraj naloga v adventnem koledarju, da bomo imeli božični kino. 

Priprave so potekale skozi cel dan...

Spinerja nismo imeli in smo namesto njega zavrteli kar leseno palčko. 


Takole sem pripravila vse dobrote, manjkala ni niti tabla z napisom😉

"Prodajala" sem kokice, bezgov sok in vstopnice. Naredila sta si svoj denar in z njim plačala.

Najbolj všeč so nam bile škatle za kokice in pijačo, ki so res dobra pogruntavščina in dejansko nista nič polila😀 Vsak je svojo škatlo okrasil z nalepkami, porisala sta ju z belim, srebrnim in zlatim flumastrom. Škatle bom spravila, da jih bomo še večkrat uporabili. 


Sedeže smo tudi oštevilčili in številke sedežev napisali na vstopnice. Vstopnice smo naredili na isti način kot v videu in so se res dobro trgale. 

Zaradi tehničnih težav smo na koncu gledali Arthur Christmas in risanko toplo priporočam. 

Spodaj prilagam seznam božičnih risank, ki si jih mi radi ogledamo, nekaj sem jih letos dodala na novo. Ideje o božičnih risankah je na Instagramu zbirala Nina - Z ljubeznijo, mama in sem si hitro zapisala tiste, ki jih še nismo gledali in jih dodajam na spodnji seznam.

Na YouTube si lahko ogledate: 

The Snowman
The Snowman and the Snowdog
Srečko božični okrasek (Noel)
Frančkov čarobni božič
Lenkine božične sanje
Pikijev čarobni božič
Medved Bojan: Božič
Trnovo Robidovje: Zimska zgodba (bolj zimska kot božična risanka; obstaja tudi knjiga)

in še zagotovo kakšno, ki je nisem napisala😊

Na kak drug način pa lahko pridobite tudi spodnje risanke😉

Olafove dogodivščine
Palčič (tudi knjiga)
Hrestač (tudi knjiga)
Grinch
Arthur Christmas
Beauty and the Beast: The Enchanted Christmas
Klaus
Shrek the Halls
The Polar Express
Trolls Holiday
Winnie the Pooh: A very Merry Pooh Year
Jelenček Niko (1. in 2. del)
Gasilec Samo: božična zgodba
Gumbek in Rjavček: Božični vlak in Dan pred božičem
Pujsa Pepa: Božičkova votlina
Tri božične zgodbe: Božična dogodoviščina Pike in Pikija; Medvedka, ki sta rešila božič; Nik in Nina
Barbie: A perfect Christmas
Božičkov vajenec

2 komentarja:

  1. O, uau! Celodnevni projekt 👍😁 izgleda super zabavno, za ponovit 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, zdaj bi onadva imela vsak dan kino in seveda s kokicami🙈

      Izbriši