torek, 1. december 2020

nOV aDVENTNI kOLEDAR

Po petih letih je bil čas za nov adventni koledar. Kakšnega smo imeli prejšnja leta si lahko pogledate tu. V objavi so napisane tudi ideje za različne aktivnosti, ki pa jih bomo letos malo spremenili. Kakšne dobre ideje bom sproti zagotovo delila z vami. 

Kakšen teden nazaj sem na Pinterestu iskala ideje in se kar težko odločila katerega narediti. Na koncu so zmagale smrečice zataknjene v lesene kolute. 

E. se je zelo potrudil in mi nažagal kolute in v njih zarezal zareze. Veja je brezova, vendar je lubje žal odpadlo dol. 

Smrečice sem izrezala iz božičnega papirja, ki sem ga imela na zalogi iz preteklih let. Letos me tole moje hrčkanje okraskov in materiala za ustvarjati totalno rešuje😉 Sem vedela, da mi bo enkrat prav prišel😁

Smrečice sem postavila na polico našega električnega kamina. Na polico sem prej dala lučke na baterije in čez njih položila termofil, ki predstavlja sneg. Nastal je čarobni adventni gozd in otroka komaj čakata, da začneta odpirati smrečice. Aktivnost za naslednji dan vedno zapišem večer prej (včasih pa šele zjutraj😋), ko vem kako bo izgledal naš dan in katera aktivnost bi bila najbolj primerna za ta dan. 



Za dneve, ko nimamo časa ali pa se meni ne da (hehe) imam pripravljene knjige presenečenja. V knjižnici si izposodim knjige z zimsko in božično tematiko in jih zavijem v darilni papir in dam v košaro zraven koledarja. Ponavadi jih oštevilčim in si nekam zapišem, da vem katera knjiga je katera. 


Za objavo na Instagramu sem se malo poigrala in naredila filmček ter ugotovila, da ga lahko objavim tudi na blogu. 

Naj se veseli december prične🎄

2 komentarja: