petek, 25. december 2020

vESEL bOŽIČ

 Upam, da ste preživeli lep božič, v družbi naljubših ljudi✨

Kot vsako leto vam pokažem naše jaslice in smrečice. 

Največjo smrečico in jaslice imamo na hodniku. 



Otroka ima vsak svojo mini smrečico in jaslice.


V dnevni sobi imamo že nekaj let smrečico iz lesenih brezovih palic, ki jo okrasimo z okraski, ki sta jih naredila otroka. Letos sem pri Mojci in Marku naročila še lesene obeske z našimi imeni. 

Sveta družina iz filcane volne pa je delo Urške, ki jo poznate iz bloga Kavica z mano. Drugo leto pa naročim še ovce in pastirje😉


Prvič sem čisto sama spekla potico na kar sem zelo ponosna, ker mi je res uspela: je lepa in dobra☺️ Spekli smo še dvoje vrste piškotov: kokosove razpokance in huzarske krapke. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar