nedelja, 13. januar 2013

nEDELJSKI uTRINKI


 
Današnja nedelja je bila polna:Otroškega brbljanja, vriskanja, cviljenja in smeha, pospravljanja kuhinje, pranja in obešanja oblačil, igranja in crkljanja na kavču - vse to zajema spodnja fotka:)
 
 
Malo sva tudi brali ... Mala M. ima v svoji sobici knjižne police in bo kmalu zmanjkalo prostora. To je pa posledica tega, da imaš mamo, ki je noraaa na knjige:)
 
 
Uspelo mi je celo izvesti steblce in listka na moji rožici. Z izdatno pomočjo male M seveda:)
 
 
Za na konec pa še ena zabavna zgodbica: E. je prišel domov iz službe in na obisku sta bili moja mami in teta (tista, ki kvačka mali M copatke). In pride E. iz shrambe in pravi da ima za njiju Fererro rocher. Gleda škatlo in razmišlja kje bi začel odpirati (ljubitelji teh čokoladnih kroglic veste, da so kar konkretno zapakirane v tisto prozorno škatlico). Neučakana tašča in teta pa v en glas rečeta nekaj podobno temu: "Bom jaz, ja vem kako se odpre." Tako, da vemo kdo je pri nas pravi ljubitelj teh kroglic:)
 
 
 Najbolj pa si bom zapomnila očaranost male M nad snežnikami, ki so padale in padale in padale ...
Vsega skupaj je bolj malo snega, upam, da se zbudimo v zasneženi jutro:)
Mi, ni treba v službo, zato se tako veselim te pošiljke snega:)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar