sreda, 16. januar 2013

sNEŽNE rADOSTI

Za nami je en lušten dan ... Malo igranja, malo šivanja in veliko snega:)
 
V dnevni sobi imamo drsna vrata skozi katera rado zapiha in ker se mala igra na tleh, sem sešila podolgovato blazino, ki jo bomo sedaj postavljali pred vrata in upam, da bo manj prepiha.
Blazino sem naredila tako, da sem sešila podolgovato vrečo in jo napolnila s koščki pene in starimi nogavicami. Tako je blazina bolj težka in znebila sem se vreče starih nogavic - sem vedela, da bodo enkrat prišle prav:) Iz zelene flanele sem sešila še prevleko, ki se jo lahko sname - zapne pa se z ježkom (ta del blazine mi je najbolj všeč, ker mi je sistem za zapiranje res všeč).
 
 
 
Z E. sva se popoldne odpravila na sneg in naredila snežaka za malo - rada ga gleda skozi okno.
 
Še pred tem pa sva malo športala - tekla sva na smučeh, no jaz sem imela ta prave tekaške smučke, E. pa je improviziral z navadnimi smučmi:)
Sosed je namreč po okoliških poljih z motornimi sanmi naredil en velik krog (cca 1,5 km) in sedaj bomo lahko vsak dan tekli na smučeh.
 
 
E. si je za štart naredil mini hribček:)
 
 
Fotka mu dela krivico in je malo smešna, saj izgleda kot da je prvič na smučkah:) Drugače zelo dobro smuča in mi je danes naredil veliko uslugo, ko je pred mano delal smučino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar