torek, 23. april 2013

kCWC pOMLAD 2013 - 1. iN 2. dAN

Včeraj sem izvedela, da je spet čas za KCWC. Udeležila sem se že jesenskega izziva in kljub velikemu pomanjkanju časa, sem se odločila, da se udeležim še pomladnega. Edino tako bom "prisiljena" sesti za šivalni stroj, ki te dni sameva.
 
Včeraj zvečer sem tako izvezla tole vrtnico, ki bo del nove puščice za v službo, v katero grem nazaj (po letu dni porodniške!!!) v četrtek. Zdaj boste dejali, da to pa ni šivanje za otroke, ampak jaz sem učiteljica in tako ima puščica dejansko nekaj veze z otroki:):):)
 
 
Mala M. pa nujno potrebuje klobuček, ki jo  bo ščitil pred soncem. Kroj in navodila za šivanje sem našla v eni izmed revij Ottobre design.
 
 
Danes sem prerisala kroj iz pole (nisem še pozabila brati krojne pole:):):) in izrezala kose blaga.
 
 
Jutri pa upam, da se bom lahko usedla že za šivalni stroj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar