nedelja, 28. april 2013

kCWC pOMLAD 2013 - 6. iN 7. dAN

Danes sem dopoldne imela čas in sem šivalaaa:)

Za 6. dan so bile planirane rutke:

Nastale so tri rutke za malo M., ki se še vedno rada slini in sem jih podložila s frotirjem. Ni pa mi všeč, da je pod vijolčnim oz. rjavim blagom bel frotir. Sem pa se spomnila, da ima Ikea fajn pisane brisače, ki jih bom zagotovo kupila ob naslednjem obisku in jih potem razrezala za rutke. Slinčkov sem se že res naveličala in so rutke odličen nadomestek zanje:)   

Za 7. dan pa je bila planirana vrečka:

In sicer vrečka za slinčke, ki sem jo privezala na stolček za hranjenje - vrečka sicer ni oblačilo, so pa slinčki - no, bolj dodatek:)


Stolček pa že cel teden stoji v novi jedilnici, ki vam jo pokažem, ko bo čisto končana ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar