sreda, 24. april 2013

kCWC pOMLAD 2013 - 3. dAN

Danes sem se zbudila že ob šestih zjutraj. E. in mala M. sta še spala in tako mi je uspelo do pol 8, ko sta se zbudila sešiti skoraj cel klobuček. Bi mi uspelo sešiti celega, ampak sem morala vsaj 5x popraviti rob - enkrat je bil premajhen, drugič prevelik. No, po zajtrku sem klobuček končala.
Nisem preveč zadovoljna s končnim izdelkom (rob ni enakomerno velik in tako čudno izgleda) in še M. je malo prevelik. Tako, da je pristal na medvedu, mala M. pa bo zaenkrat nosila kupljen klobuček. Dokler spet ne najdem poguma in novega kroja za šivanje klobučkov:)


Preostanek dneva pa sem preživela z mojo malo, ker grem jutri v službo:(

Zjutraj je po vseh štirih raziskovala stanovanje.

Popoldne pa smo se odpravili v bližnji park, kjer se je spuščala po toboganu.

Jaz pa sem si privoščila nekaj minut na klopci s knjigo v rokah.
 
Čisti užitek:)

2 komentarja:

  1. Ste imeli pa res prijeten sproščujoč dan, sploh naslovna fotografija izgleda res idilično :))
    Želim ti čimlepšo vrnitev med šolarje ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, je bilo res fino:) Priporočam, sploh tebi in A., ki sta ljubiteljici branja na prostem:)

    OdgovoriIzbriši