sobota, 27. april 2013

kCWC pOMLAD 2013 - 5. dAN

Vem, da je danes šesti dan šivanja za KCWC, ampak sem malo zadaj, ker mi včeraj ni uspelo priti do šivalnega stroja. Ah, toliko idej za šivanje imam, pa tako maloooo časa za uresničevanje le-teh.
 
Kar sem naredila danes, se po moje sploh ne šteje za pravo šivanje:) Ampak za delo sem potrebovala šivalni stroj, tako da recimo da šteje.
 
Torej, mali M. sem pred časom v Lidlu kupila dvoje trenirka hlače z zelo širokim pasom. Mala je suhica in tako so ji bile hlače v pasu preširoke - če bi že hodila bi ji zagotovo padle dol:) Tako sem pas hlač zarobila nazaj in pustila malo odprtino, v katero sem vpeljala elastiko.
 
Moram priznati, da hlače še niso čisto končane, ker jih moram pomeriti na mali, da bo širina pasu ravno prava. Mala modelka pa že spi, zato jih bom končala jutri, ko bo tudi več časa za šivanje - upam:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar