nedelja, 29. november 2020

lETOŠNJI aDVENTNI vENČKI

Letos sem imela mini proizvodnjo adventnih venčkov in sem tako zelo uživala, ko sem celo dopoldne ustvarjala.

Naš venček je letos v belo-srebrnih barvah iz različnih vrst zelenja. Idejo sem našla na Pinterestu, gospa je posnela celo tutorial. Sama delam že venčke skoraj pol svojega življenja in sem ga pogledala samo na hitro, za kakšnega začetnika pa je super. 


Zelenje sem nabrala na vrtu mojih staršev, ki imata posajenih veliko različnih vrst dreves in grmov. Okraske sem imela spravljene že od prejšnjih let, prav tako obode iz slame. Vedno, ko je konec adventnega časa, venček poderem in pospravim okraske in obod in tako prihranim malo denarja😉

Najbolj priljubljeni venček za na vhodna vrata je letos zagotovo zelenje na kovinskem obroču. Tudi mene je prepričal in sem ga naredila. Obroč sem kupila pred časom v Jysku. Na njem je bil umeten evkaliptus, ki sem ga samo odrezala z obroča in spravila za kak drug diy projekt. 


Poglejte lanski venček za na vrata. Opazite kakšno podobnost?


Za mojo mami sem naredila podoben venček za na vrata, le da sem uporabila lesen obroč. 



Za brata sem naredila preprost obroč iz smrečja, ki so ga doma sami okrasili. 



Mami je svoj venček naredila sama. Obod s smrečjem je kupila v cvetličarni, okrasila pa ga je sama. 



Vsi naši venčki na kupu z najlepšim ozadjem - domačim ognjem😊









 

Ni komentarjev:

Objavite komentar