četrtek, 17. maj 2012

čIPKAST pLAŠČEK s kAPUCO

Sestrična je prejšnji teden do mene prišla s prošnjo, če ji lahko sešijem čipkast plašček za lutko, ki jo rabi za faks. Plašček mora imeti tudi kapuco, je bila še njena želja ...

Kapuce še nikoli nisem šivala, zato sem si pomagala s kopalnim plaščkom, ki ga je za moje brate in mene sešila mami, ko smo bili še majhni in mi je pri šivanju kapuce pomagala tudi sedaj.

V omari z blagom sem našla staro čipkasto zaveso, jo odrezala po meri (nastal je en pravokotnik), zarobila, prišila kapuco (blago sem posebej odrezala) in v daljšo stranico pravokotnika vpeljala trak in vse skupaj nabrala. Nastal je preprost plašček, ki ga bodo punce uporabile na lutki, ki bo nastopila v pravljici o Pepelki.

Sestrična mi je danes poslala fotke plaščka, žal ji ga ni uspelo fotografirati na lutki ... Tako, da fotke lutke s plaščkom še pričakujem, zaenkrat pa bosta tudi spodnji fotografiji zadostovali ...



Ni komentarjev:

Objavite komentar