sreda, 23. maj 2012

tORBA zA mALEGA sOSEDA

Moj dveletni sosed (tisti, ki je tudi moj krščenec) se čuva pri babici, ki vsako sredo pride k moji mami na jutranjo kavico. In tako na kavico ponavadi prideta oba ...
Danes se je igral s torbo, ki sem jo mami sešila za njene kvačkarije in štirkarije.
Pa sem prišla na idejo, da še njemu sešijem torbo, v kateri bo lahko nosil sok in pa kakšno knjigico.

Blago je Ikeino, na notranji strani ima žepek, na torbo sem pritrdila 2 ročaja in tudi trak, da jo bo lahko nosil preko rame ...



Malemu je bila torba všeč in je notri pospravil sok, jo naložil na prikolico traktorja in se odpeljal novim dogodivščinam naproti:)



Da mi bo dan hitreje minil, sem se odločila speči še pasteis de nata, ki so moja najljubša sladica in me vedno spomnijo na Portugalsko:)

1 komentar:

  1. Lušna torbica, zanimivo, da si uporabila dvojne ročaje; praktično,res. Pasteis de nata me zanima. Kakšen recept? Hvala.

    OdgovoriIzbriši