četrtek, 3. maj 2012

dARILO zA nOVEGA sOSEDA

Na naši ulici se dogaja pravi baby boom in vsakih nekaj mesecev dobimo novega prebivalca:)

Danes sem odšla na obisk k najnovejšemu sosedu, gospodiču, ki ima najdaljše laske kar sem jih videla na dojenčku:)

Za darilo sem mu kupila bodi, knjigo o medvedku, nekaj pa sem mu tudi sešila.
Seveda je to žepek po kroju Tilde; uporabila sem modro črtasto blago iz Ikee.
Zraven sem dodala še mini "torbico", v katero bo mamica lahko spravila kakšno pleničko, dudko ali pa kaj drugega.

Takole je izgledalo darilo preden sem ga zavila:)



Zraven je še navodilo za podlogo za previjanje, ki jo bom zagotovo sešila za mojega otročka, pa tudi zase bom naredila še kakšno torbico. Navodilom za izdelavo nisem čisto sledila, sem jih malo prilagodila. Naslednjič ne bom uporabila enojni sloj termofila, ampak ga bom razslojila na pol ali pa bom na blago nalikala centelin, da bo torbica na otip bolj kompaktna.


Na koncu pa sem darilo takole zavila.


Malemu in njegovi mamici je bilo darilo všeč, jaz pa sem dobila malo "inštrukcij" kako delati z dojenčkom:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar