sobota, 19. maj 2012

nOVA dNEVNA sOBA

Prejšnjo soboto sva zelo na hitro kupila novo sedežno, v smislu: prišla, videla, kupila:)

Stara dnevna soba je bila ločena od kuhinje s predelno steno, ker pa pričakujeva novega družinskega člana sem si želela, da bi bili dnevna soba in kuhinja povezani. Zato sva predelno steno premaknila na čisto drug konec dnevne sobe, na steno pritrdila televizijo in nasproti postavila sedežno.
Predelno steno je E. malo predelal in ima za vse priporočilo: Ikeino pohištvo je zelo težko predelati in tega ne priporoča:)

Sedežna je dobila tudi dva nova vzglavnika, ki sta oblečena v zeleno blago z belimi pikami. Prevleke iz belega blaga z zelenimi pikami sem že imela od prej in sem imela srečo, da sem našla podobno blago.



Ker sem kupila še enkrat več zelenega blaga z belimi pikami kot je bilo potrebno - trgovki sem povedala napačne mere:( ga je ostalo še dovolj za prt za mizico v dnevni sobi in še kaj bom lahko sešila iz njega. Prt sem popestrila z rožastim blagom, ki sem ga obrobila s čipko. Le-te je ostalo še dovolj za trakove na prevlekah za vzglavnike.




Ker je sedežna usnjena sem iz rjave prevleke, ki sem jo kupila v Ikei že kar nekaj časa nazaj, naredila dve pregrinjali za sedalni del.

Takole pa izgleda najina nova dnevna soba:


1 komentar:

  1. Prostor je zadaj čisto drugačen :o
    Moram pa res priti na obisk :)

    OdgovoriIzbriši