ponedeljek, 15. december 2014

2. tEDEN aDVENTA

Ah, sem optimistično začela delati objave po dnevih, pa mi ni uspelo. Drugi teden adventa je minil zelooo hitro in sploh nisem uspela napolnila žepkov na koledarju z aktivnostmi, ampak sem malo improvizirala. Včeraj pa sem se usedla za računalnik in našla ideje za aktivnosti do konca adventa, jih zapisala na listke in dala v žepke. Jih je prišlo toliko, da bodo kakšen dan tudi po 2 aktivnosti:)

Tako sva včeraj in danes malo več ustvarjali in nadoknadili zamujeno...

Torej v 2. tednu adventa se je dogajalo naslednje: 

Pričeli smo s pripravami na dojenčka... Mala M lika oblačilca:)

Ustvarjanje s sestrično...

Po dolgem času sprehod na soncu - mala M vadi sprehajanje z dojenčkom:)

Pomoč pri peki sladice za obiske...

Okraševanje smrečice... Najprej s cofki, kot je bila originalna ideja ...

... in nato še s prstki, ker tako to delajo v vrtcu.

Danes pa sva jo polepšali še z bleščicami...

...in prva smrečica že krasi jedilnico.

Naredili sva še tri smrečice iz filca. Idejo sem našla tu. Večino dela sem opravila sama, ker je mala še malo premajhna za pomoč. Pomagala je pri podajanju perlic, ki sem jih kar kupila v barvah, ki so mi bile všeč...

Krasijo pa okna v kuhinji in jedilnic in delajo družbo lučkam, ki smo jih obesili že na začetku adventa. 


1 komentar:

  1. Prav fino je videt, da še kdo uporabi idejo, ki jo nalepiš na blog. :) Super je, brskam malo za nazaj :)

    OdgovoriIzbriši