nedelja, 21. december 2014

3. tEDEN aDVENTA

Obisk Dedka Mraza v vrtcu.


 Prva voščilnica, ki sem jo dobila od male M (naredila jo je v vrtcu).
  
Dva dni sva izdelovali voščilnice...
Mala je bila neverjetna, saj je celo popoldne (od pol 5 do pol 8 zvečer) sedela pri mizi in mi "pomagala". Najprej se je z washi selotejpki igrala in jih zlagala na različne načine...

... potem pa mi je pomagala pri izdelavi voščilnic, saj se je pretekli teden naučila uporabljati škarje...

Naredili sva 10 voščilnic z washi selotejpi in so bile namenjene najbližjim, ker sem želela, da dobijo voščilnice, ki so bile izdelane s pomočjo male M. Vmes je motivacija malo padla, pa so se škarjice spremenile v škarjice hrustalke, mala je bila Bogdanka, jaz pa zlobna gospa. Za vsak rez selotejpa sem morala vzeti Bogdanki škarjice, se delati, da ne znam povedati pravih besed in potem je Bogdanka vzela škarjice in ona povedala prave besede in škarjice so odrezale trak. Malo dalj časa je trajalo, da sva jih naredili, ampak mi ni žal.

Mala M je dobila tudi svojo puščico, ker jo je videla pri svojem malem sosedu. 
 In se je spet zamotila za eno uro... Iz papirja je strigla srajčice za Vidka (dejansko je prinesla eno punčko, ki jo je poimenovala Videk), naučila se je šiliti in ošilila je nekaj barvic...

Naslednje dopoldne sem imela še malo dela z voščilnicami in mala se je zamotila s selotejpki... Vse je nalepila na mizo (kakor sem jaz naredila prejšnji dan). 

Skupaj s sestrično je ustvarjala okraske iz slanega testa. Za delo nista ravno imeli motivaciji, zato sem večino dela naredila jaz in nastali so simpatični obeski za letošnjo smrečico, ki vam jih pokažem v posebni objavi.

Ostanki testa so se spremenili v tortico s pravimi svečkami, ki sta jih veselo pihali...

Torto je bilo potrebno razrezati in razdeliti med goste:)

Pri babi in dediju je že postavljena smrečica in je vse pripravljeno za jaslice. Zaenkrat sta na travniku samo 2 backa in pastir, ki čakajo, da Marija prispe v hlevček. Potuje namreč čez hribe in doline:)

Pripravila pa mi je tudi čajanko z rogljičkom in čajem:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar