torek, 23. december 2014

bOŽIČNO-nOVOLETNE vOŠČILNICE 2014

Nekaj idej za letošnje voščilnice sem dobila na Pinterestu, nekaj pa sem se jih spomnila sama. 

Prazne voščilnice in ujemajoče kuverte sem kupila v Lidlu in prihranjeno mi je bilo veliko dela z rezanjem šeleshamerja in denarja, če bi narezane kupila v kakšni specializirani trgovini. 

Na Pinterestu sem našla idejo za voščilnice z washi selotejpi, katere je pomagala delati mala M, kar se vidi v tem kako so odrezani trakci. Je pa zato vsaka smrečica unikatna:)


Na vrh smrečice sem nalepila še zvezdico.

Za pop up smrečice sem idejo našla tu, ampak sem jo malo priredila, kar sem opazila šele zdaj, ko še enkrat gledam fotografije. Očitno sem slabo sledila navodilom:(
No, pa tudi moje so čisto dobre:)


Okoli smrečic sem odtisnila še zvezde, vendar se na žalost ne vidijo preveč dobro.

Nekaj voščilnic je bilo narejenih že z odprtino...
Štiri sem spremenila v okno, ki sem ga obrobila z lepilom v bleščicah in okrasila s snežinkami iz luknjača. 

Štiri pa sem spremenila v grilando s kroglicami. Za vrv sem uporabila konopljino vrv, iz kartona izrezala kroge in nanje z obeh strani naštempljala različne motive. Na vrv sem jih privezala s svetlečo nitjo, ki sem jo skozi kroge napeljala kar s šivanko.

Za popestritev sem spet uporabila lepilo v bleščicah.

Voščilnice se seveda ne morejo kosati s tistimi, ki jih delajo ženske, ki se profesionalno ukvarjajo z izdelavo voščilnic in imajo cel kup pripomočkov, za katere nimam pojma, kako se uporabljajo:)  Si jih pa z veseljem, kdaj ogledam na blogih. 
Uporabila sem material, ki sem ga imela doma, nekoč pa se mogoče pridružim tudi malo bolj veščim v izdelavi voščilnic. 

Naredila in poslala sem 25 voščilnic. 
Me prav zanima, koliko jih bomo dobili mi:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar