sreda, 24. december 2014

zADNJI dNEVI pRED bOŽIČEM ...

***so bili ustvarjalni***

*iz palčk za sladoled sva naredili jaslice, ki sedaj še dodatno krasijo venček na vratih*



*mala M je smrečico in jaslice postavila tudi v svoji sobici in neverjetna je kako se igra s figuricami*

*postavili smo smrečico in jaslice v dnevni sobi*

  
*poslušali in peli sva božične pesmi*
*mali je najbolj všeč "Svetana noč":), Tam stoji pa hlevček (Jezus mora biti Jezušček) in Poslušajte vsi ljudje*
*izbor in besedila (sem morala malo osvežit spomin, ker sem vse znala samo na pol) sem našla na tu*

*spekli sva medenjake*



*piškote sem zvečer okrasila še z limoninim ledom*


*naredila sem še pražene mandlje in skupaj s piškoti sem jih zavila v vrečke, ki čakajo obiskovalce oz. jih bomo odnesli, kamor bomo šli na obisk*

*mandlje delam po sledečem receptu*

Potrebujemo: 
*300 g mandljev (ravno prav za veliko ponev)
*300 g sladkorja (lahko tudi manj, naslednjič bom poskusila z 250 g)
*žlička cimeta
*5 žlic vode

Vse skupaj damo v ponev, segrevamo in stalno mešamo, da sladkor postane drobljiv, nato pa spet mešamo, da se spremeni v karamel in se mandlji svetijo. Maso stresemo na peki papir v pekač in jih ločimo z vilicami. Ko se malo ohladijo jih ločimo še z roko, da je vsak mandelj zase. 

***Pa mirno božično noč.***



Ni komentarjev:

Objavite komentar