nedelja, 28. december 2014

mUCA cOPATARICA

"V Mali vasi so majhne hiše in v vsaki hiši so otroci. 
V pisanih srajčkah so in obuti v rdeče in modre copatke."

Se še spomnite teh besede? 
Iz knjige iz našega otroštva, ki jo je napisala Ela Peroci. 

Mala M je Muco Copatarico najprej poslušala na radiu, ker imam pravljico na CD-ju. Nato si je ta mesec ogledala predstavo nad katero je bila navdušena. 
Že na poti domov si je zaželela knjigo o Muci Copatarici. Knjigo pa sem kupila  že nekaj mesecev nazaj in čakala na pravo priložnost, da jo dobi. 
Tako jo je pričakala pod smrečico. 


Knjiga je pravi hit in jo bereva vsak dan. Po predstavi so izdelovali muce iz papirja in ker se je z njo veliko igrala, se je hitro začela trgati. 

Zato sem ji sešila Muco Copatarico iz blaga - filca. V bistvu je ročna lutka, ravno prav velika za male ročice. Pri delu je mi je malo pomagala sestrična, ki jo je narisala na blago in dan kasneje dodala še predpasnik. Danes pa sem na predpasnik našila še copatke in ga našila na lutko, da ne bo padal dol. 
Oči, brčice, usta in tačke sem izvezla, za rep sem uporabila belo kosmato žičko in nastala je prikupna Muca Copatarica. 


Mala M pa ima pri meni že novo naročilo - kužka. Takega za na vrvico:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar