sobota, 21. februar 2015

čAJANKA

Na kulturni praznik, ki je bil 14 dni nazaj, se nismo udeležili nobene kulturne prireditve. Popoldne smo imeli obiske, zato sva z malo M pekli piškote. Končno sem lahko uporabila božično darilo - silikonske štampiljke za piškote. 
Recept je klasičen in preverjeno dober, le da sem namesto mehke moke, uporabila pirino moko. 

Sestavine
150 g ostre moke
350 g mehke moke
150 g mletega sladkorja
pol zavitka vanilijevega sladkorja
pol zavitka pecilnega praška
2 jajci
250 g mehkega masla
nastrgano lupino neškropljene limone

Priprava
Sestavinam iz kozarca streseš na delovno površino, dodaš na jajci, na koščke narezano mehko maslo in nastrgano lupino neškropljene limone.
Testo dobro pregneteš v kepo in po potrebi še dodaš moko. Testo zvaljaš in z modelčki izrežeš piškote.
Pečeš na 1800C dokler zlato ne zarumenijo.

S kozarcem sem iz testa izrezala kroge in nato vanje s štampiljkami vtisnila napise. Lepih piškotov je nastalo bolj malo, ker ne znam enakomerno valjati testa in se je vmes kakšna runda preveč zapekla:) So bili pa zato bolj dobri...



"domača kvaliteta"


"narejeno z ljubeznijo"


"pojej me"

Ker sta bili na obisku teta in sestrična s katerima radi prirejamo čajanko, sem naredila čajanko ... S "tabolimi" skodelicami in čajnikom in svečkami:) 


                Bilo je zelooo zabavno in mala M je bila navdušena:)


Pa smo si vseeno pričarali malo kulture...



Ni komentarjev:

Objavite komentar