nedelja, 15. februar 2015

DIY kOSTUM zA gOSPODIČA tONIJA

Če bi bil mali A punčka, bi za maškare bil Medika, ker pa je fantek, pa je gospodič Toni:)


Kostum je res enostaven. Potrebujete rjavo jopico (naša ima celo na kapuci ušeska), kavbojke in kravato (lahko dodate še rdeče superge in kapo s ščitnikom, če želite res original gospodiča Tonija).
 
Kravato sem sešila sama in sem imela veliko srečo, da sem doma imela točno takšno blago iz kakršnega je v resnici kravata gospodiča Tonija.
 
Navodila za šivanje in kroj sem našla tu. Kroj sem za 1 cm zmanjšala, ker je bil malo prevelik za našega malega... Namesto traku za okoli vratu sem vzela satenast trak za zavijanje daril in nanj nalepila ježke.
 
 


Vozel je pa naredil stric, ker se iz diagrama nisem nič znašla:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar