nedelja, 15. februar 2015

DIY kOSTUM zA mEDIKO

Da sem ugotovila kako se oblači Medika, sem pogledala kar nekaj risank od Nodija:) Ugotovila sem, da nosi različne barve klobukov in krilc, zato sem za moj kostum uporabila kar sem pač imela doma...

Iz filca sem naredila 3 rožice (skupaj sem jih zlepila kar z lepilno pištolo) in jih z lepilno pištolo pritrdila na klobuk.
 
Za metuljčka sem uporabila pentljo od lanskoletne Pike Nogavičke in jo okoli vratu pritrdila s satenastim trakom.
 
Krilce je iz tila. Navodila za izdelavo sem našla pri Make It & Love It. Naredila sem ga malo po svoje, ker nisem imela dovolj tila in se mi ni dalo delati podloge:) Tako je nastalo kvazi krilce, ki sem ga popestrila s krogci iz istega blaga kot je narejen metuljček (nalepila sem jih kar z lepilno pištolo).
 
Upam, da vam bo katera izmed idej prišla prav za last minute DIY kostum:)
 
Sem zanalašč objavila vse v istem dnevu, če kdo slučajno potrebuje kostum za pustni torek:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar