nedelja, 22. februar 2015

jAZ sEM mALA mIŠKA . ..

... saj me vsak pozna...

Je začetek pesmice, ki jo te dni mala M najraje poje. 
Ta teden so namreč aktualne miške. Začelo se je z zgodbico o mišku Valentinu, ki je bila v vrtčevskem bralnem nahrbtniku. Potem je na pustnem karnevalu videla miško iz Pekarne Mišmaš. V knjižnici sem si naslednji dan takoj izposodila slikanico, ki je ta teden najbolj priljubljena knjiga. 


Cel teden me je prosila naj ji sešijem miško, pa mi ni zneslo. Zato sva vsak dan naredili miško iz plastelina. Ta se je čez noč posušil, miška pa razpadla. Včeraj nam je zmanjkalo plastelina, zato sem ji danes končno sešila mehko miško. 

Kroj sem našla na Pinterestu, mala je izbrala blago in sva se lotili dela. Z izdelkom sva obe zadovoljni, čeprav ni čisto popoln. 



Oči sem izvezla s črno prejico, brčice pa sem naredila iz plastične vrvice (tiste za delati zapestnice), ki sem jo razrezala in našila na gobček.



Ker nam je zmanjkalo plastelina, bo treba narediti novega. Do sedaj smo imeli kupljenega, na blogih pa sem našla cel kup receptov za domačega. Upam, da mi ga uspe narediti ta teden. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar