sobota, 28. februar 2015

dOMAČA gRANOLA

Med nosečnostjo sem se navadila jesti ovsene kosmiče, ki so mi sčasoma postali zelo dobri. Pa še mala M jih ima rada. Večkrat jih skuham na mleku, dodam rozine in cimet in imava super zajtrk. Ponavadi pa jih jem z mlekom in dodam rozine ali banano.

Potem pa sem našla tale super recept za domačo granolo in ga naredila malo po svoje. Doma sem imela čisto malo oreščkov, brusnice in agavin sirup. Ker se mi je mudilo pri pripravi sem malo narobe prebrala recept in oreščke pražila v ponvi, pa še to premalo časa. 

Aja, pa brusnice sem dala v pečico k kosmičem, kar je bila velika napaka, ker so se kar malo zažgali. Tudi kosmiči so malo pretemni:) 
Ampak za pojesti je pa vseeno dobra ta domača granola. Naslednjič naredim točno po receptu:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar