sobota, 7. november 2020

kJE nAJTI rAZLIČNA uČNA gRADIVA zA pREDŠOLSKE iN šOLSKE oTROKE

Rada brskam po različnih spletnih straneh, kjer dobim zanimiva učna gradiva za Aljaža, ki bo januarja star 6 let in za Marušo, ki obiskuje 3. razred. 

Sem učiteljica na razredni stopnji in nekaj spletnih strani spremljam že leta (npr. Priprave.net in Učiteljska.net

Američanke imajo ogromno spletnih strani, ki ponujajo različne učne liste in ideje za ustvarjanje in osvajanje nove snovi. Te idejo ponudijo tudi na Pinterestu in tam sem jih našla jaz. V iskalnik npr. vpišeš fall scissor activity in ponudi ti veliko učnih listov z jesensko tematiko za vajo rezanja s škarjami. 

Tako sem našla tudi spletno stran Teachers pay teachers, kjer se gradivo plačuje, najdeš pa tudi veliko brezplačnih vsebin. Jaz sem prijavljena na njihova obvestila in tedensko preko e-maila dobivam, kaj je novega in 10 gradiv, ki so na voljo brezplačno. 

Pinterest je res prava zakladanica delovnih listov, predvsem za predšolske otroke, ki se urijo v grafomotoriki, striženju, štetju do 10... Naloge so velikokrat narejene tematsko in tako sem za Aljaža in moje prvošolce v šoli veliko učnih listov našla prav na Pinterestu. 

Za utrjevanje angleščine Maruši velikokrat dam interaktivne naloge na spletni strani Liveworksheets. Veliko nalog je že narejenih, v iskalnik samo napišem željeno temo (npr. animals). Pripravljene so tudi naloge za druge predmete, lahko pa tudi sam narediš svojo interaktivno nalogo. 

Za učiteljice bo v teh dneh prav prišla tudi spletna stran Delo na daljavo, kjer lahko najdete ideje in navodila za uporabo različnih spletnih orodij.

Od slovenskih spletnih strani sem pred kratim odkrila še spletno trgovino Napolni torbo, ki ima zavihek IZZIVI ZA OTROKE. Pripravili so zanimive naloge za otroke od labirintov, od pike do pike, kako se naučiti risati, štetja, računanja...

Če imate Instagram toplo priporočam, da spremljate različne profile specialnih pedagoginj, logopedinj, učiteljic in seveda tudi mamic, saj imajo polno idej kako kakovostno preživeti čas za otrokom in jih mimogrede še kaj novega naučiti. 

Trenutno moje najljubše so: 

Anja - Žogice in kravate

Tjaša - Zabavno učenje

Ajda - Less is the new black

Anja - Mamina maza


Danes dopoldne sem za Aljaža natisnila nekaj novih učnih listov in jih plastificirala. Plastificirala sem jih zato, da jih bo lahko uporabil večkrat in ko se jih bo naveličal, jih bom odnesla v šolo. Nanje piše z navadnim flumastrom, ki se enostavno pobriše takoj ko reši nalogo. Včasih uporabi alkoholni flumaster, ki ga kasneje odstranim z acetonom.


Tudi za Marušo sem natisnila nekaj učnih listov. 


Upam, da so vam informacije prišle prav, vsega nisem mogla zajeti, ker je ponudba res velika. Če poznate še kakšno dobro spletno stran, profil na Instagramu, pa se toplo priporočam. 

Moja velika želja je, da se naučim uporabljati kakšen program s katerimi bi delala podobne učne liste. Upam, da mi jo uspe uresničiti čimprej. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar