nedelja, 22. november 2020

pREDPASNIK z bAGRI zA aLJAŽA

Pregovor pravi, da je kovačeva kobila bosa in pri nas včasih to kar drži.

Na svoj prvi predpasnik je čakal skoraj 2 leti in ga hitro prerastel. Na drugega je spet čakal čisto predolgo🙈

Danes sem mu ga končno sešila in mu našila bager, ker trenutno so bagri kul☺️



Sem se pa malo poigrala in ga naredila iz dveh plasti blaga, zato, da se na hrbtni strani ne vidijo šivi. Najprej sem našila aplikacijo in izvezla ime. Nato sem dala oba kosa blaga s sprednjo stranjo skupaj in pošila ob robu ter pustila 10 cm za obrnit. Ko sem obrnila, sem polikala in pri straneh pošila za tunelčke za trak. Pošila sem robove, da sem zašila odprtino in da lepše stoji.

Nekaj prijateljic mi je že naročilo predpasnike za svoje otroke in nečake, tako da letos bom sešila še kar nekaj predpasnikov☺️

Ni komentarjev:

Objavite komentar