petek, 13. november 2020

uČNI kOTIČEK zA šOLANJE nA dALJAVO

Že spomladi, ko smo imeli prvič šolanje na daljavo sva z Marušo ugotovili, da ji najbolj ustreza, da ima ločen prostor za šolsko delo. Tako je imela občutek, da gre res v šolo in ni bila cel dan v svoji sobi. 

Tako je tudi sedaj. V moji šivalnici, ki je hkrati tudi kabinet imam dve mizi in za eno dela ona, za drugo jaz. 

Steno sem okrasila z motivacijskimi karticami v okvirju, levo od njih pa del stene pobarvala s kredno barvo. Kupila sem jo v Rayherju, se jih pa da kupiti tudi v trgovinah z barvo. Menda obstajajo tudi različne barve, ne samo črna. Okvir sem naredila z washi selotejpki in z obojestranskim selotejpom prilepila ščipalke (kupljene v JYSK-u). 


Včasih naju pride obiskat tudi Aljaž, ki na računalniku reši kakšno poučno nalogico. 


Če dobro pogledate boste na drugi fotografiji videli tablo za sukance, kar je dokaz, da tu res šivam. Na mizi, ki jo trenutno uporablja Maruša, imam šivalna stroja. Sedaj sem ju premaknila na mizo za krojenje. Ko bo šole na daljavo konec in dobim nazaj šivalnico, pa vam končno pokažem kako imam urejeno. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar